Just do it!

Just do it!

måndag 9 mars 2009

Kärlek vid första ögonkast...

Och i fredags, så stod du där!
Jag föll pladask och när jag reste mig gick jag rakt in i din famn, så bekant och lika varm som i min tanke.
Din själ omslöt mig och omedelbar kärlek uppstod.
Alla minnen, alla skratt, alla hemligheter och alla varma stunder, som jag känner, då mina fingertoppar varsamt läser av de liv, som är ristade i ditt skal.
För hos dig kan jag blunda och luta mig fallande mot din skepnad, utan rädsla, utan tvivel. För jag vet att du är där för oss endast.
Och jag vet att du vet...


Ja mina vänner...så uppstår kärlek vid första ögonkastet...till ett hus!

Är jag galen?!
Ja, förmodligen, lite grann iaf.

När alla pratar kris, så tror jag på livets lycka.
När ingen vågar, så vill jag satsa.

Men varför?...frågar nån.
Och jag bara ler och svarar...
"därför att jag tror på det och jag vill testa"!

För att ingen behöver förstå!
Jag däremot, välkomnar med öppna armar mitt sanna jag. Som varit undangömt alldeles, alldeles för länge.
Och då är det bara att ta på sig våtdräkten.

Ni förstår..."jag är som laxen, trivs bäst då jag simmar mot strömmen"!
Där fokusen läggs vid målet. Där viljan och behovet är så starkt, att inget kan störa.

Om jag sen når dit...står ännu skrivet i stjärnorna...
Precis som i laxens värld..:)


Ha den bästa dagen mina vänner!
Och så ses vi snart igen..:)

Kram...

P.S. Klockan är nästan halv tre och
*Jippie*
...
Nu passerade min statistikmätare 100.000 unika besökare!!!
åhhh, så roligt.:)
Nu ska jag klura ut nåt att fira det med..:)

Kram igen alla mina underbara...