Just do it!

Just do it!

söndag 9 januari 2011

En tyst sepia söndag...



Japp, så såg det ut idag när jag lekte med en del av mina fynd.
För mig är detta..♥
Tror att det är något speciellt när man hämtar hem de första prylarna till sin lilla butik. 
Jag röjer och ändrar och planerar och NJUTER!...fast det är långt ifrån klart, så behöver jag ändå plocka upp och ställa lite i ordning, bara för att kunna liksom 
..."ta på det"! Jag vet att ni fattar..:)
Detta är nästan som att ha ett dockhus, fast det är i full storlek..:)

Massa kärlek och värme till er alla mina underbara!

(*pssst...till dig*...låten finns HÄR)

26 kommentarer:

Millas hem sa...

Såå himla charmiga bilder!
Och du är jättefin på bilden till höger!

Kram Camilla

Elin | Draumesidene sa...

LOVELY!
Nydeleg bilde av deg også! :)

Ha ei flott, ny veke!
Klem E!

signerat 71 sa...

Så underbara bilder. Ser fint ut i lilla dockhuset!
Kram J

HOUSE of ADELA sa...

Å du fina tjej, vilka underbara bilder! "Allt du rör vid blir till guld";)

Kram
Adela

Marie sa...

Det ser alldeles, alldeles underbart ut Gúa!!!!!! Är så glad för din skull!

Många kramar
Marie

Syster vit sa...

Oj vad fint det ser ut, mysigt.
Skulle vilja ha en sådan där härlig burk.
kram Liselott.

Malin's Hus sa...

WOW! alldeles alldeles UNDERBART fint! När öppnar du, vill så gärna ta en tripp till skånaland!

PUSS FINA DU!

Milas Rum sa...

Så vackert!
Synd att du bor så lång härifrån! Skulle vilja besöka dig!


Hälsn, Maria

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej oj vad mycket fint!Ha en fin dag Kram Tina

C. Tvillingmamma sa...

Härligt!!! Ja,jag tror det är väldgt bra att för sig själv känna att man förverkligar lite i förtid så man ska orka håller sig på spåret! Kör på!

Bland Mossa och Tegelsten sa...

Hej,
Det ser såå fint ut! Jag är mycket nyfiken på hur det tillslut blir...ja, när öppnar du?
Kram Therese

Norregård sa...

Jag blir alldeles matt....

Kram

Unknown sa...

Åh är det från din butik? Jösses vad jag längtar att få besöka dig! Som det är idag så kommer vi att komma minst 35 stycken till dig! Jag undrar om du skulle kunna ha någon som helst möjlighet (eller om du redan gör det) sälja kaffe? Jag antar att endel kommer vara rätt så sugna på det när vi kommer fram, mailar dig mer närmre. KRAM

Sallys hus sa...

ååååå så fiiiint!!!

Den där Örebro Kex burken skulle jag allt vilja lägga vantarna på..

kraaam Katarina

hlíf sa...

Fantastiskt! Varför fanns inte alla dom där fina sakerna i din ägo när jag var hemma? åååh

Lisas torp sa...

Sepiavackert! Och....."purex" - med chokladsmak - det använde mormor när hon var hård i magen...:-)!

Vilken ljuvlig butik du har och så mycket vackert som kommer att rymmas där!
Kram
Lisa

Vida sa...

oj oj så mycket vackert..vilken känsla man får av dina charmiga ljuvliga bilder idag..det doftar kaffeböner och såpa;)
som att befinna sig i en gammal lanthandel;))känner igen en del av burkarna;)

kramattdutardejtidattdelameddej
Vida

Alberte sa...

Å, så gøy dette må være!

Amanda sa...

hejhej!

fina bilder du tar! det var längesen jag skrev till dig,jag hade slutat blogga lite..eller jaa,tagit en paus haha!

det är lillamandi bara så du vet!fast jag har ny blogg :)
den jag kommenterar med alltså.

kram amanda

gittan sa...

Såå otroligt mycket fint du fått tag på! Där vill jag sitta med en koppa kaffe och bara njuta av alla vackra saker, blir det kanske fik med hembakt också "blink"

Madame Petite sa...

Kan känna den pirriga känslan av att fixa och ordna med sin blivande butik ända hit... spänningen när man öppnar lådorna med alla saker man köpt in. Känslan i att noga välja ut vad som ska stå på hyllorna och glädjen i att se hur butiken sakta växer fram! Saknar min lilla butik något gruvligt när jag ser dina bilder...önskar jag får göra det igen någon gång... pyssla i ordning och öppna upp på nytt.

Nätbutiken är rolig att jobba med den med men ingenting kan jämföras med känslan av att stå bakom sin egen byggda butiksdisk och ta emot leende kunder!

Njut av varje sekund! :)

Underbara bilder och vilka fantastiska burkar du tagit hem!

Kramar från Jenny

Millygarden sa...

Underbart...så fint du gör det vilken butik det blir!

kram Marina

Puumuli sa...

Härliga sepiabilder!

Kram
Sari från Puumuli

Snuskebassa sa...

Wow!
It must be so fun decorating :-)
And you have the biggest talent for it!
Love from Liv

Kallholmen sa...

Så underbart...! Man vill bara kliva in i bilden...jag menar butiken!
Ska du verkligen sälja alla fina burkar eller är de bara pynt?
kram caro

Anonym sa...

Nú langar manni að kíkja í Gústu búð.Það væri nú ekki leiðinlegt :)
Knús úr Hveró :)