Just do it!

Just do it!

måndag 25 mars 2013

Grattis till vinnaren av min utlottning..:)

Go'morgon mina bästa!
Och vilken härlig sådan vill jag påstå. Solen skiner här utanför och snart ska jag iväg och göra ett "Hemma Hos", reportage, i ett fantastiskt hem, tillsammans med en duktig fotograf. Så det känns som denna dag kommer att bli alldeles ljuvlig :)
Och så har jag dragit en vinnare i utlottningen av presentkort på 1000 kr, från min butik.
Hade roligt under tiden ska ni veta, skrev lappar på alla namnen, inklusive alla som mailat, förstås. Sen samlade jag dem i min svarta hatt, som litegrann får symbolisera mitt firande. Sen blundade jag och skakade på den i luften sådär lite HokusPokus (lite rädd att jag skulle få upp en kanin) men, tack och lov, endast en lapp med namnet Cia

Grattis till dig!

Och TACK alla ni som ville vara med och delta! 
och för alla dikter av vackra, varma ord ni samtidigt lämnade mig. 
Jag blir alldeles rörd och så enormt tacksam.
 Ni är så fantastiska.

Stor varm kram idagen och njut av den nya veckan 

Kärlek❤
//Goa

9 kommentarer:

Blonder og perler sa...

Leser at du skal gjøre en hjemme hos-reportasje, det gleder jeg meg til å se resultatet av. Alt du gjør blir jo så fint:) Bare elsker stilen din og blir så inspirert og glad av den. Ser fram til å besøke butikken din igjen til sommeren. Bare så synd det er så lenge til.
Ønsker deg en riktig fin dag.
Klem.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till vinnaren! Kul att göra ett hemma-hos-reportage också!

Kram,
Regina

G:a Affären sa...

Men Gua, jag blev överlycklig! Jag har läst din kommentar flera gånger sedan jag kom hem. Tack för din generösa utlottning! Jag blev både överraskad och så lycklig att jag gjorde ett inlägg i bloggen om vinsten.
Åhh, jag är verkligen i det blå nu! Tusen tack!
Tra la laa, tra la laa

Varmaste och goaste kramen från mig,
Cia

Anonym sa...

I seriously love your blog.. Great colors & theme. Did you
make this site yourself? Please reply back as I'm looking to create my own website and would love to find out where you got this from or what the theme is named. Appreciate it!

Also visit my web blog compositor

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren! Tack för en fin tävling!
Vill önska dig en glad påsk!
Kram Sirpa♥

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs