Just do it!

Just do it!

tisdag 2 april 2013

Är ni sugna på våren? Så läs gärna min lååånga inbjudan :)


Nu så mina solar, är jag så sugen på vår och sommar!
 
Blommor i vackra färger, egenodlade kryddor och mysiga dagar i solen. 

Jag vill plantera nytt, skapa rum i trädgården med väggar av doftande rosor och bäddar av buskar. Men eftersom jag är urdålig på allting som heter växter, förutom i huvudet, har jag bjudet in en expert. Smart va? 
Och tillsammans med Greenspire trädgårdsdesign, vill jag stolt bjuda in er på en vårig inspirationskväll.

Vad är Greenspire trädgårdsdesign?

Hon är utbildad landskapsingenjör med mångårig internationell erfarenhet av trädgårdsskötsel och trädgårdsdesign. 
Hennes företag jobbar med trädgårdsfrågor både för proffs och privatpersoner. Det handlar om att dela kunskap, visa på nya vägar att lösa problem eller piffa upp trista ytor i bostadsgårdar och trädgårdar. Hon håller kurser, designar trädgårdar och utför praktisk trädgårdsskötsel. 


Är detta lika intressant för er som för mig, så  bocka av 
den 
11 /4 mellan 17.00 och 20.00, och kom och mys med oss i garaget.
Släpp loss era funderingar och drömmar om allting som vidrör denna efterlängtade årstid vi just nu går till mötes, och sök svar.
Alla frågor om både inomhus och utomhusväxter välkomnas. Allt från plantering till årets trender, samt hur du vackert dekorerar och dukar med växter för att uppnå det där lilla extra både till vardag och fest.
Ni kommer även denna kväll att få möjlighet till inköp av diverse blommor valda av Maria. Och så kaffe och nybakad till, förstås!


Ingen anmälan behövs, utan bara kom förbi :)
VÄLKOMNA!  // Gúa och Maria